Problemen met parkeersysteem bijna opgelost

Er lijkt een einde te komen aan de problemen met het betalingssysteem in de parkeergarage onder de Erasmus Plaza. Volgens het University Support Centre (USC) wordt het systeem vrijdag getest en zouden de parkeerautomaten zaterdag weer moeten werken.
Al sinds maandag 30 mei is het parkeersysteem buiten werking, als gevolg van blikseminslag. Daardoor functioneerde het netwerk van de parkeerautomaten niet naar behoren. Het systeem zou binnen enkele dagen weer in werking treden. Later werd de deadline naar vrijdag 10 juni verschoven.
Totale kosten onbekend
Automobilisten kunnen sindsdien gratis parkeren. Wat de totale kosten voor de universiteit zijn als gevolg van deze problemen is nog niet bekend.
Lees meer over de problemen met het parkeersysteem
De redactie
-
Martijn SchoolenbergAuteur
Meest gelezen
-
Extreme hitte: ‘Ondraaglijk heet in Sauna Sanders’
Gepubliceerd op:-
Campus
-
-
Van kantoor naar tuin: medewerkers kweken groenten voor de campustuin
Gepubliceerd op:-
Natuur
-
-
Verknipte cheerleader
Gepubliceerd op:-
Column
-
Reacties
Reacties zijn gesloten.
Meer Campus
-
Extreme hitte: ‘Ondraaglijk heet in Sauna Sanders’
Gepubliceerd op:-
Campus
-
-
Van kantoor naar tuin: medewerkers kweken groenten voor de campustuin
Gepubliceerd op:-
Natuur
-
-
Geen treinen, bussen en metro door landelijke ov-staking
Gepubliceerd op:-
Vervoer
-