Technische problemen met polsbandjes opgelost

Beeld: Technische problemen met polsbandjes opgelost

De technische problemen met het polsbandjessysteem van maandagochtend zijn inmiddels opgelost. Rond 13.30 uur was het platform, waarop alle gegevens staan van Eurekaweekdeelnemers staan, weer online.

Maandagochtend werden de deelnemers gevraagd om tijdens Meet the Campus het polsbandje op te halen. Het was aanvankelijk de bedoeling dat de introductielopers dit in De Doelen konden doen, maar een technische storing gooide roet in het eten.

Eten volgens afspraak
Ondanks de problemen met de polsbandjes, moesten studenten maandagavond toch gaan eten bij de studentenvereniging waar ze waren ingedeeld, en dus niet bij de vereniging waar ze lid willen worden. “We hebben alles gelijkmatig verdeeld en de verenigingen hebben rekening gehouden met zaken als allergieën en het aantal eters. We zien het dus meteen wanneer iemand niet op de juiste plek is.”

Ticketswap
Afgelopen week waren polsbandjes met toegang voor de hele week te koop via Ticketswap. De e-tickets zijn echter persoonsgebonden en kunnen niet door derden worden gebruikt. Dijkstra vermoedt dat de kaartjes werden doorverkocht door mensen die op het laatste moment toch niet aanwezig konden zijn. “Gelukkig heeft maar één persoon een ticket gekocht, Ticketswap heeft contact met de koper gelegd en het geld wordt teruggestort.”

Deel dit artikel

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
  • Hiermee kun je je aanmelden voor de EM nieuwsbrief. Je krijgt elke donderdag een mail met het belangrijkste nieuws van de week. Er is een Nederlandstalige en een Engelstalige editie.

    Vragen over de nieuwsbrief? Lees eerst onze veelgestelde vragen.