F-gebouw ontruimd
Gepubliceerd op:
Bewoners van het F-gebouw moesten in de nacht van donderdag op vrijdag korte tijd het gebouw verlaten op last van de brandweer. Er was geen sprake van een brand, maar van rookontwikkeling door kortsluiting.
De kortsluiting ontstond door een lekkage. Waarschijnlijk werd de lekkage veroorzaakt door een verstopte leiding. De brandweer rukte met twee auto’s uit, maar het probleem was vrij snel verholpen. Rond middernacht moesten de ongeveer honderd studenten die in het gebouw aanwezig waren het pand verlaten. Ze werden tijdelijk opgevangen in het Q-gebouw. Om 2 uur ’s nachts kon iedereen weer naar bed. TF
Foto’s hier.
Meest gelezen
-
Stinkbommen op de Radboud Universiteit Nijmegen
Gepubliceerd op:-
Bij de buren
-
-
Steeds meer vrouwelijke hoogleraren, maar opmars lijkt te stokken
Gepubliceerd op:-
Diversiteit
-
Reacties
Reacties zijn gesloten.
Meer Campus
-
Stinkbommen op de Radboud Universiteit Nijmegen
Gepubliceerd op:-
Bij de buren
-
-
Steeds meer vrouwelijke hoogleraren, maar opmars lijkt te stokken
Gepubliceerd op:-
Diversiteit
-