F-gebouw ontruimd
Gepubliceerd op:
Bewoners van het F-gebouw moesten in de nacht van donderdag op vrijdag korte tijd het gebouw verlaten op last van de brandweer. Er was geen sprake van een brand, maar van rookontwikkeling door kortsluiting.
De kortsluiting ontstond door een lekkage. Waarschijnlijk werd de lekkage veroorzaakt door een verstopte leiding. De brandweer rukte met twee auto’s uit, maar het probleem was vrij snel verholpen. Rond middernacht moesten de ongeveer honderd studenten die in het gebouw aanwezig waren het pand verlaten. Ze werden tijdelijk opgevangen in het Q-gebouw. Om 2 uur ’s nachts kon iedereen weer naar bed. TF
Foto’s hier.
Meest gelezen
-
Last-minute tentamenwijzigingen door hittegolf: ‘Ik hoorde het pas om 21 uur’
Gepubliceerd op:-
Campus
-
Onderwijs
-
-
Tentamens en onderwijs afgelast vanwege hitte
Gepubliceerd op:-
Onderwijs
-
-
WK-deelname betekent veel voor Curaçaose studenten: ‘Je ziet voor het eerst dat je land wordt herkend’
Gepubliceerd op:-
Studentenleven
-
Reacties
Reacties zijn gesloten.
Meer Campus
-
Last-minute tentamenwijzigingen door hittegolf: ‘Ik hoorde het pas om 21 uur’
Gepubliceerd op:-
Campus
-
Onderwijs
-
-
Nieuwe cao universiteiten: lonen met 3,1 procent omhoog en zwangere medewerkers beter beschermd
Gepubliceerd op:-
Medewerkers
-
-
Analyse hoorzitting corona: oud-minister Van Engelshoven kreeg geen enkele lastige vraag
Gepubliceerd op:-
Corona
-
Politiek
-