Inchecken bij Connexxion vandaag afgeraden
Door een systeemfout wordt vandaag onterecht geld afgeschreven bij studenten die hun ov-chipkaart gebruiken in bussen van Connexxion. Reizigersvereniging Rover adviseert studenten om in deze bussen niet in te checken.
Door de storing herkent het systeem van vervoersbedrijf Connexxion het studentenabonnement op de chipkaart niet. Een woordvoerder van Rover denkt dat de meeste buschauffeurs inmiddels wel op de hoogte zijn van de storing en coulant zullen zijn. “Al krijgen wij ook berichten dat er soms moeilijk wordt gedaan. In dat geval kunnen studenten hun geld terug te vragen via een formulier dat we op onze website hebben gezet.”
Postzegel
Nadeel voor de studenten is dat ze wel zelf een postzegel moeten plakken, aldus Rover. De organisatie gaat Connexxion vragen om ook die postzegel te vergoeden en de restitutieprocedure voortaan gratis te maken.
Connexxion kon niet reageren.
HOP
Meest gelezen
-
Stinkbommen op de Radboud Universiteit Nijmegen
Gepubliceerd op:-
Bij de buren
-
-
Steeds meer vrouwelijke hoogleraren, maar opmars lijkt te stokken
Gepubliceerd op:-
Diversiteit
-
Reacties
Reacties zijn gesloten.
Meer Nieuws
-
Universiteit rapporteert datalek in medewerkersonderzoek
Gepubliceerd op:-
Nieuws
-
-
Universiteiten willen dat minister Palestijnen helpt hierheen te komen
Gepubliceerd op:-
Nieuws
-
-
Zo zorg je ervoor dat je het nieuws van EM kunt vinden in Google
Gepubliceerd op:-
Nieuws
-