Betere kwaliteit/prijsverhouding door nieuwe cateraar?
De nieuwe cateraar Albron heeft het gisteren overgenomen van de oude cateraar Avenance op campus Woudestein. Wat vinden studenten van de andere look en het assortiment met nieuwe prijzen?
Antje Machèn, vierdejaars student verloskunde aan de HRO
“Ik kom regelmatig in de kantine om een broodje te eten en te studeren. Ik zit hier zelf niet op school, maar mijn vriend wel. Je kunt hier ook rustig je schoolwerk doen en het eten vind ik van voldoende kwaliteit.
De nieuwe cateraar heeft het wat ruimer opgezet dan de vorige cateraar. Minder opgepropt. Dit oogt wel prettiger. Het eten is niet bizar duur, maar de prijzen zijn volgens mij omhoog gegaan. Dat vind ik niet erg, zolang de kwaliteit dan ook maar beter wordt.
De kantine ziet er moderner uit dan eerst en heeft een frissere look. De omgeving vind ik erg belangrijk als ik ergens ga eten en studeren, dat bepaalt de sfeer. Op dat punt scoren ze bij mij nu hoger.”

Maya Goeden, vierdejaars student bedrijfseconomie
“Meestal ga ik naar een coffee corner voor een koffie en een stokbrood. Af en toe ook naar de kantine, maar dan vooral om warm te eten.
Over de vorige cateraar was ik wel tevreden. Vooral het warme eten vond ik goed en niet erg duur voor de hoeveelheid die je op je bord kreeg. De prijzen kunnen altijd goedkoper natuurlijk, maar de verhouding van prijs en kwaliteit was gewoon prima.
Het is nu allemaal duurder geworden. Ze zitten er natuurlijk pas kort, maar de kwaliteit blijft volgens mij grotendeels hetzelfde. Die verhouding vind ik dus minder goed dan eerst. Als de prijs omhoog gaat, dan verwacht ik automatisch ook meer kwaliteit. De omgeving ziet er nu leuker uit, al vind ik dat nooit zo interessant als ik iets ga eten.”

Stephanie Bisambher, vierdejaars psychologie
“De look is echt een stuk beter geworden dan eerst. Al vind ik het normaal eigenlijk niet zo belangrijk hoe de omgeving eruit ziet als ik wat ga eten. Als het er maar opgeruimd en schoon is.
Toch vind ik het wel leuk dat het er nu moderner uitziet dan eerst. De kwaliteit is niet beter geworden. Mijn broodje en cappuccino smaken nog precies hetzelfde als vorige week, maar zijn allebei duurder geworden.
Zo’n smoothie schijnt lekker te zijn hoorde ik, al is daar de prijs ook fors van gestegen.” MW

EM zoekt een motto en jij mag ’t bedenken!
Ieder zichzelf respecterende organisatie vindt zichzelf elke paar jaar weer opnieuw uit.…