Doelgericht schieten

Tijdens de STAR Management Week konden EUR-studenten een balletje trappen om kaarten te winnen voor een UEFA Cup-wedstrijd van Ajax.

Op het Tinbergenplaza stond een doel opgesteld waarop studenten konden schieten. De actie werd ondersteund door Aegon, de hoofdsponsor van Ajax. Langslopende studenten konden het soms niet nalaten: “Weet je wel in welke stad je staat?”

Elk goed gemikt schot door een gat leverde punten op. In drie pogingen konden deelnemers een maximum van 75 punten halen. De hoogste score op de EUR was 65. De beste vijf mogen naar Ajax. Of, als ze niet van voetbal houden, naar Thialf voor een schaatswedstrijd.

Deel dit artikel

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
  • Hiermee kun je je aanmelden voor de EM nieuwsbrief. Je krijgt elke donderdag een mail met het belangrijkste nieuws van de week. Er is een Nederlandstalige en een Engelstalige editie.

    Vragen over de nieuwsbrief? Lees eerst onze veelgestelde vragen.