City Marketing: het succes van Rotterdam
‘Rotterdam may be Europe’s new capital of cool’. Dit soort quotes van CNN, Lonely Planet, the New York Times etc., maakte Rotterdam de afgelopen jaren heel populair. Dat Rotterdam steeds meer media aandacht krijgt is onder meer de verdienste van Rotterdam Partners, het marketingbureau van de stad. Kim Heinen, international press officer bij Rotterdam Partners werkt mee aan een van de meest succesvolle city marketing cases ooit. We gaan met haar in gesprek.
Meer informatie:
In dit programma gaan wij op bezoek bij Rotterdam Partners, gevestigd in het historische Schielandshuis op de Coolsingel en vertelt Kim Heinen ons meer over de city marketing van Rotterdam.
Hoe werkt de city marketing van Rotterdam nou écht, en wat verklaart de grote publicitaire aandacht voor de stad? Toverwoord hierin is Free Publicity. Laat anderen over de stad schrijven. Maar hoe werkt dat? En hoe zorg je ervoor dat Rotterdam dan goed in beeld komt?
Kim Heinen, International Press Officer van Rotterdam Partners en sleutelspelers in een van de meest succesvolle city marketing cases ooit, brengt dag in dag uit de stad onder de aandacht bij journalisten. Door haar zien journalisten de stad op haar mooist, variërend van de beste fotoplekken tot de spannendste spots.
Op dinsdag 2 oktober vertelt Kim over haar werk, over Rotterdam Partners, de successen en de do’s en don’ts bij city marketing en het omgaan met internationale pers. Er is volop gelegenheid tot het stellen van vragen.
- Meer informatie
Datum: dinsdag 2 oktober 2018
Tijd: 15.30 – 17.00 uur
Locatie: Schielandshuis, Korte Hoogstraat 31, Rotterdam
Ticket informatie
Toegang: Gratis - Dit event is alleen toegankelijk voor studenten
- Georganiseerd door Studium Generale ism studievereniging MaEUR (Marketing Associatie EUR). In gesprek met: Kim Heinen, Rotterdam Partners